-.-

Åååh vad trött jag blir. Hade skrivit ett ganska långt inlägg om dagen coh så när jag hade sparat det så börjar jag skriva ett nytt om headern på samma så det sparas om som det där inlägget om headern -.- Såg det nu. Så ni får ursäkta att jag inte orkar berätta om dagen och varför jag är hos min mormor och morfar.
Vi har iaf haft myspys och ätit så mycket att jag seriöst funderar på om jag ska ha en hink vid sifdn av sängen inatt i fall att jag spyr.
Och så självklart har vi nördat melodofestivalen. Kalla mig tönt, nörd whatever. Men det är ett drogberoende som vi har i våran familj, förutom min pappa. Jag ska inte uttala mig om vad han tycker om det.
Jag tyckte Alcazar eller hur dom stavas och Marie Serneholt var bäst. Inte mega mega bra men bäst av dom som var med. Och så var Emilia bra också! Men den där jäkla rugg-ugglan som heter typ någonting af ugglas, henne ska vi inte prata om vad jag tyckte.
Men nu måste jag gå, för min mormor står och tjatar på att vi ska ha ännu mer efterrätt. My god, det får bli en spyhink.
Och så ska vi kolla på rosa pantern som går på fyran eller nått.
Det blir tyvärr inga bilder eftersom jag är inne på min mormor och morfars data. xoxo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0