she's only happy in the sun

det här är absolut sista gången jag firar nyår med min familj. det suger. i 11 år har vi firat med massa kompisar men ingen av dom har tjejer i min ålder, bara killar i crippa och sebbes ålder. jag har aldirg någon att prata med, skratta med eller nånting. jag har firat två gånger med tjejer i min ålder och det är mona och isabell, ingen mer. AS kul för mig. Nej föfran jag hatar nyår. jag är alltid ensam. slutar med att jag sitter framför datan hela kvällen och sen tänder rakter. sluuuut.

Nästa år ska jag till göteborg och supa skallen av mig och däcka i ett hörn och bli misshandlad och hamna i park där jag fryser ihjäl av kjöldskador.
Tack och hej


så här ser jag ut om ett år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0