på gud? nej på allah

hej bloggen. alltid lika livlös inledning haha
Jag är faktikst hemma nu. Känns åt helvete. vill inte träffa nån längre eftersom min glädje försvann idag. Vill tillbaka till sharm el sheik. Gå upp 9 varje dag, träna på gymmet en timma sen äta frulle som bestod två creps sen gå till stranden, ta 4 solstolar ligga där tills ett, käka på italiano, ligga vid poolen tills 4, äta snacks på italiano, spela pingis i timmar med min och sebbes nya vänner där, kolla på tv, käka middag, gå på disco till klockan 1 på natten, sova. Såhär såg min vecka ut på ett ungefär. Hur mysigt som helst!

Sitter förövrigt och väntar på en film som heter Doghouse. As skön :)
imorgon ska nog jag pappa och mamma åka in till stan och gå på julmarknaden. Måste köpa ett specefikt armband, eller nåt.

HAha juste, alldeles nyss gick jag med i ett team på facebook som heter Obama förstörde neger och president, haha jag garvar fortfarande. Men mina kära vänner, gå inte med i teamet för jag vet att ni inte kallar det för neger och president så då är det ingen mening med att gå med i det ellerhur? Ni failar ju bara för er själv. Och då kommer jag bara garva :)

 

Men nu ska jag vara happy face för jag vet vad som väntar nästa år :) men det vet inte ni fula invalider.

Desutom hatar jag folk som börjar skriva som andra och hela kittet, ni vet vad jagmenar ?

 


tagen av mig. Rätt snygg om jag får säga det själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0