nyåååår

jag är vaken tidigt, jag vet. men jag är inte lika cool som alla andra och sover till 12!
Idag är det nyår och det ända roliga med nyår är efterrätten och alla raketer! Vi brukar alltid ha choklad fondue med olika frukter och andra efterrätter också!

Idag ska jag städa, igen!! vi ska ha gästerna här och aa. Åhh jag vill att klockan ska bli 00.00 så jag får sktjua rakter!! vår familj är rätt galna när det gäller fyverkerier hehe.. Speciellt min hund eftersom han fösöker fånga dom i munnen, som han oftast lyckas med hahaha.
Jag funderar på att baka panacotta på det danska sättet eftersom den är godare :)
Juste, i sommar kanske jag ska till danmark och jobba i mammas släktingars bageri. De har det kändaste bagerit i danmark :)

Men nu ska jag kila.
GOTT NYTT ÅR ALLIHOPPA!
Puss michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0