list of 2009

Tog denna av Kenza. Har endå ingenting annat för mig så enjoy gott folk / alice

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes. Bl.a konfirmerade jag mig, smakde sushi, var på konsert för första gången med vänner m.m.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Gav inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Alltså.. min faster födde barn och hon är min vän, gills de?
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Sydafrika var innan Nyår så nej tror inte det.. Eller jo förresten! Var i Skåne i somras!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Pojkvän :P
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Kan inte bara välja ett.
8. Vad var din största framgång 2009? Ingen aning...
9. Största misstaget? Får svara som ovanstående.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite influensa (inte svinis) och feber bara.
11. Bästa köpet? Vet inte :P Förmodligen nått klädesplagg eller något.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder probably.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Oh ja, massor.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? So what och några fler..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och. Vissa delar av året var det toppen och vissa mindre bra.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåts och festat mer (missförstå inte). Fattat hur mkt mina vänner betyder och inte tagit dom för givet.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Käkat :P
18. Hur tillbringar du julen? Tillbringade den i Blacksta med hela tjocka släckten.
19. Blev du kär i år? Nej... -.-
20. Favoritprogram på TV? One Tree Hill.
21. Bästa boken du läste i år? Alla It-Girl böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? U2. Eller har i och för sig alltid gillat dom väldigt mycket mn blev extremt i år.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja... men kommer inte ihåg alls :P
25. Något du önskade dig men inte fick? Säkert, men jag räknade ju inte precis med att få allt jg önskade mig.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade hem släkten tror jag på middag.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag skulle gått på U2s konsert på Ullevi i somras.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Haha vet inte..... alice personal style med lite mer converse :)
29. Vad fick dig att må bra? Vännerna, familjen och alla minnen som jag fick.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha. Ska jag säga alla? Dwight Stiffler, Taylor Lauhtner, Shia Labeouf, Ed Westwick, Chase Crawford, Justin Bieber, Charlie Gustafsson m.m.
31. Vem saknade du? Michaela nu på senaste månaderna.
32. De bästa nya människorna du träffade? Bea och Becca utan tvekan. Och Rebecca Bauge från Lidingö typ min tremänning ller nått :P Och andra människor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0