hate this part right here, i just can't take these tears

Yo. Solly solly för no blogging på ett tag (börja bli en vana) men har inte orkat.
I söndags var jag barnvakt åt min kusin Matilde. Gud hon är söt. Klippte mig även, rätt mkt faktiskt tyvärr. Men va så jäkla trött på det slitna så det behövdes.
Igår var de träning. Våran eventuellt nya tränare var och kollade. Men han kollade som sagt bara. För övrigt var det en jäkligt tråkig träning.
Idag gick jag hem direkt efter skolan eftersom min moster pch kusin va här på besök. Träffar inte dom så ofta för dom bor i Blacksta, en bit utanför Gnesta. Vi fikade lite och så. Sen åkte dom vid 4. Har inte gjort så mkt sen dess.
keep it going / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0