goodbye

Godermorgen på er alla barn!
Själv har man vart uppe i timmar och kollat Supernatural me love <3

Inatt åker jag till sharm el shiek, hurra hurra hurra! Niklas i min klass kom hem därifrån iförrigår och han sa att det va 30 grader vissa dar (y)
Today ska la familia (jag pappa och mamma) åka runt lite överallt för vi måste fixa massor med saker. Ska köpa en undervattenskamera :) tänkte först ta med pappas nikonsen(undervattenssytemkamera) men den kostar över 20 tusen i dagsläget så det är inte en höjdare att bli av med den till arberna..

Crippa är iaf i berlin nu. Igen. Han ska på konstert och kommer hem på tisdag (nödvändigt för er att veta, jag vet) sen på fredag ska han till finland med sina polare. Igen. Och supa skallen av varandra.
Herregud vilket händelsfullt liv.
Nästa år när han gått ut 3an så ska han till lumpen och då ska jag baxa han rum :D hahahahha

Nej men hörrni nu ska jag göra espresso till fader och moder
Kram / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0