"favorit" i repris

Börjar bli som en vana det här... eller ovana rättare sagt. Skriver inte på flera dagar, och sen BOM! så kommer jag med ett jätteinlägg.
Men få se nu.. har inte skrivit sen i.. måndags va? Okey..
Tisdag. Tror det inte hände nånting speciellt alls då faktiskt.
Igår. Åkte en kortis med mamma ner till Huddinge och köpte lite julklappar. Sen vid 6 åkte hela familjen över till mormor och morfar. Mormor fyllde år så vi käkade middag och gratta henne där. Grattis i efterskott på 59-års dagen :) Dessutom som alla förmodligen redan vet så var det ju värsta snöstormen :O Men jag var bara sjukt glad för vet ni hur länge jag har gått och väntat på snön eller? Länge. Så på vägen hem åkte jag och pappa runt på 3 olika parkeringar och sladda. Satan vad det var kul.
Idag....... Kan ni gissa vad som hände? Snö+killar+skolan=MULADx2 -.- Klurigt mattetal va?
Nu sitter jag i sängen med varma myskläder och yoghurt. Vid 3 ska jag till min lilla kusins dagis på julfika :)
P&B / alice


Lite liiiis? Haha nej det är bara yoghurt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0