drop the beat

Yo fellaS. Me so vely solly fo no blogging yestelday. Men pallade inte. Bestämde mig för att stanna hemma igår, va ett tag sen jag kom hem direkt efter skolan på en fredag :P Men hade iaf en jätte mysig kväll med mamma och pappa. Vi satt och snacka och kolla flash forward, bästa serien!, och det händer inte så jätte ofta. Så det va mys :)
Vaknade rätt tidigt imorse, halv 11. Käka frulle, sen så la jag mig typ och läste (?):P Hade träning sen vid 2. Den slutade 3. Hemma hoppade jag in i duschen och sen gjorde mig lite i ordning. Kollade på klockan och den va kvart över 4. Jag och Vicki skulle kolla på Linn & Sofies dansuppvisning som vi trodde började 5. Men sen fick jag sms av Sofie att den började halv 5 :P Och då va klockan kvart över 4. Så jag och Vicki sprang hela vägen till Huddinge aulan och vi hann precis, vi va dom sista dom släppte in :P Men dom va iaf jätte duktiga. Träffade även Hultis som det va skit länge sen jag såg. Så det va jätte kul att träffa henne igen :)
Det slutade vid haöv 7. Då vandrade jag och Vicki till pizzerian och beställde pizza som vi tog med oss hem och käkade. Har suttit och kollat tv. Va tvungen att va hemma med henne ikväll för hon vill inte va själv och mamma och pappa är borta. Så vi har lite syskon mys. Haha ikväll igen. Men men. Vi ska baka snart bestämde vi oss för nyss. Mumssss.......... :) P&B / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0