dh

tankar är inte kul. dom förstör så mycket och man blir helt fucked up i huvudet
idag hade jag en dålig dag. eller det va en okej dag. På matteprovet fick jag 21/40. det är faktiskt ganska bra eftersom g-gräsen va 14 och jag som har cero hjärnkapacitit är faktiskt glad över det. sen redovisade jag engelskan muntligt, gick hyffsat. hemkunskapen gjorde vi lussebullar. jag och elliot funkar inte tillsammans. känner mig bara d.ö.d breve honom
Imorgon är det tråkig dag. Måste redovisa musiken annars får jag väl antaligen ig i det.. jippi
Sen ska jag och emma ner till centrum för jag ska köpa lite grejer

Nu det bara 1,2,3,4,5 dagar kvar tills jag slipper allt elände. behöver slappna av och hur gör man inte det på ett bättre sätt än att dyka och snorkla runt i röda havet?

Allt är bara för mycket nu, problem kommer på en hela tiden och lägger sig som ett jävla lager så man blir stressad och sur och irreterad. PALLA
Jag vill inte somna för jag vill inte drömma för då blir jag helt fucked up i huvve och sen vill jag inte vakna för då är det skola. Livet är inte ok just nu

Jag signar ut / michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0