det brinner

anledningen till rubriken är att det började brinna i mitt kök för cirka 2 timmar sedan. Jag har nog aldrig varit så rädd som jag va nu. Spisen gick sönder, hela fläktsystemet smalt, säkringen exploderade och köket är rökskadat. Även mina lungor känns det som.
Men iaf, pappa har pratat med försäkrings kassan och engentligen kan man få en städfrima att städa upp allt men jag crippa och sebbe hade redan börjat städa och då sa dom att vi får 100 kr i timmen. Har redan städat i 2 timmar så kabom 200 spenn ba sådär :) men kommer antagligen städa i cirka 5 timmar till så 8)

Förövrigt så kan jag berätta att igår var det 14 år sedan min farfar dog. Miss ya!
Vi har föressten inte satt upp julgranen ännu, får väl an göra det imorgon.
Men ska kila byebye / michaela


pappa och jag i egypt. vi står faktiskt i ett stort korallrev som låg under vatten för många år sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0