destroy in 60 seconds

Idag har jag en sån där dag då man stör sig på exakt allting men försöker ändå hålla humöret uppe för att inte alla ska fråga vad som hänt, ingenting har hänt idioter. Hatar exakt alla männsikor idag. Alla bara är där som små jävla myggor som låter i örat och man vill bara klappa till dom så blodet splashar överallt. Fan vad skönt det skulle va, slippa allt snurr.

i centrum med emma köpte jag en strandtunika och massa armband, skit fina. har velat ha dom sen förra helgen tror jag :) så fuck u
sen soooola vi. kände att jag kan inte komma till egypten igen som en jävla blekstjärt som jag gjorde 07..

Sen har jag pluggat sen klockan 14.45. Alltså nästan sex timmar och jag är trött på det, jävla skit religons prov imorgon

Nu äre bara 67 dagar kvar :D

 



yin och yang. knäppa människa emmelicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0