äntligen skriver hon

Ja. Jag vet. Hemsk uppdatering. Men började igår med ett inlägg som var skit långt men så kom jag åt en knapp så jag raderade allt. Sen så var jag duktig och skrev om allt. Men vad händer? Raderar allt igen. Så jag fick ett inre menstration utbrott så jag lackade och gick och la mig.
Nog om det. Nu tar jag alla dagar sen i torsdags extremt kortfattat.
Torsdag. Va först med Thilda och Lojjsan. Sen åkte jag till IKEA med mamma och Vicki. På kvällen vare final i Mammas som floppade totalt. Har bara en två tre ord att säga. Fuck you Bobby!
Fredag. Hade avslutning med fotbollen. Vi hade nån 5-kamp med bullride och sumobrottar dräkter. Efter det åkte vi och käka på en Kina-Thai returang. Kom hem vid halv 10. Kollade lite på cirkus möller sen tog jag halv 11 bussen hem till Thilda. Jag, Lojjs, Henke och Geron sov där. Somnade vid halv 5 tror jag.
Lördag. Mamma kom och hämtade mig. Träning. När jag kom hem hoppade jag in i duschen. Sen fick vi gäster. Älskar dom människorna. Men eftersom jag hade vart uppe till halv 5 på morgonen innan och hade tränat så var jag extremt trött och orkade inte hitta på något så jag stannade hemma med goa folket. Kom i säng vid halv 2, fattar inte att jag orka så trött som jag va. Det kom även den första snön! :D
Igår så väckta mamma mig vid halv 2. Då fick jag inte sova mer. Tyvärr så var snön borta :( Käka lite yoghurt. Sen åkte vi över till min kusin som firade 2-års dag.
Idag så har jag inte gjort mycket alls. Bara varit allmänt lycklig eftersom det har snöat och snön ligger kvar :D

Så! Klart och skrivet. Pussar & bananer / alice


Seriös som alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0