30 december

michaela här, vem annars? hahahahaah..as kul.
kom nyss hem, vart och köpt fyverekrier med crippa och sebbe för ett par tusen..hehe. Mitt ena paket är iaf lätt tuffast av allas!
Idag så har jag varit i skärholmen med Emma, hittade en klänning med världens gulligaste skärp och nåt till naglarna. Drog hem till emma där vi gjorde ingenting, mami hämtade mig och vi åkte till huddinge och där köpte jag 2 behåar, 2 trosor (as tuffa!) och strumpbyxor.

Känner att jag inte orkar med männsikor i dagsläget, alla är så..alla e bara idioter. Det enda jag ser framimot är träffa alice,sälen,min födelsedag, trysil. That's it end of story.

På tal om inget väntar jag på ett samtal från en vän som aldrig verkar komma, sorligt sånt där men ja.

tjarå /michaela

saknar er. bea, becca och alice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0