29 december

hejhej bloggen, kollar på ugly betty. hon är skön :)
idag så väckte pappa mig vid nio för han ville att jag skulle med och handla..herregud, man får aldrig sova. där köpte vi mat för ett pris som jag inte ens ska nämna.. Iaf, när jag kom hem så satte jag på Harry Potter och halv blods prinsen som jag köpte idag! Så nu har jag alla 5 filmer :) jag tror det är i sommar dödsrilikerna kommer, men det ska bli två filmer av den har jag för mig för det är så mycket som händer. Längtar!!! Ja, jag är ett stort fan av harry potter.. :)
Jag har även städat köket nästan klart så jag har iaf 800 kr nu, det blir väl en tusenlapp tror jag.

Imorgon ska jag till skärholmen med emma och leta kläder till nyår, sista minuten haha


på planet. skulle ta kort på solen men har råkat ställa in manuell fokus men
jag fatta inte det så.. :)

Hare PÖSS michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0