28 december

sitter med världens äckligaste huvudvärk och feber. Usch jag mår verkligen illa! Därför pallar jag inte svara på dina samtal Matilda, så sluta terroresiera mig.
Iaf, igår så åkte jag och Emma till flottsbro. NAjs. Männsikan har ju aldrig åkt på baksidan så man kommer ner till parkeringen så jag fick visa henne den backen och då älskade hon den :) sen åkte vi hem till henne och åt midda, sen kom sara och tilda :) vi titta på en skräck och aa massa. Sov dock inget inatt för kunde inte somna när vi sov så tight och det va äckligt varmt. Mamma hämtade mig runt halv fyra och har nyss ätit mammas goda midda :)
ska sen med henne och handla och så ska jag köpa en film som jag kan kolla på!

Men nu ska jag dra / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0