1 dag återstående av året. Eller 1 ½. Eller... ja.

Yo fellas. Åkte ner till Huddinge idag med Vicki. Hittade en skitfin lila klänning på H&M som jag ska ha på mig imorgon. Sen hämtade pappa oss där och så åkte vi och köpte raketer. Blev riktiga fetingar i år. Me like. Efter det så åkte vi till ICA och köpte massa snarr. Det är nämligen så att jag ska ha ett sånt där töntigt godislöfte år 2010 så kommer inte att käka godis, chips och läsk på ett år. Wiho! Så ska passa på att frossa idag och imorgon.
Pappa laga även skit god middag med biff, bea och pommes. Not so classy men me like it anyway :) Men klantig som jag är spillde jag bea på mina nya jeans. Bra, alice, bra! Så jävla typiskt mig -.- Så nu har jag en ful fettfläck på benet som vägrar gå bort. Men ska inte klaga, tänk på barnen i Afrika.
Nu ska jag ut och lägga mig i poolen och bubbla till U2s dvd Zoo, en asgrym konsert live från Sidney. Me like!
Pussar & Bananer / alice


Shit! En seriös bild på mig. Inte vanligt, mina vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0