torsdag

Tjena bloggish. Va ju som sagt med Michaela, becca & Bea idag. Vi drog till Bea's place. Vi låg och kollae på film i hennes norma säng. Alltså seriöst, den är lika stor som mina föräldrars säng om inte större. Vi kollade iaf på Another Cinderella Story och den var skit bra! Och killen var så hiiiimla söt! =) Fast Becca blev lite för över kåt.
Men sen så kom Michaelas pappa och hämtade henne så då fick jag skjuts hem. Hemma har jag inte gjort så mkt och nu ska jag gå och göra mig en Chai latte, va ett tag sen jag gjorde =) Pussar & bananer från Alice

Kommentarer
Postat av: rebecca hult

hahah, han var ju såå himla heet!!!<3

2009-08-28 @ 22:58:27
Postat av: alice

haha mjo okej då :P <3

2009-08-29 @ 16:43:47
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0