spooky not so spooky

Tjenare. var somt sagt på Svartsjö slott idag med klassen. Var rätt så tråkigt faktiskt, inget kusligt alls eller nånting. fast det var jäkligt fint.
När jaga kom hem så var Vicki hemma. Vi spelade in några roliga videos och tog massa kort med webcamen. Ni kan få se några bilder. Snart så ska jag & mamma åka till Farsta. Sen efter det så får jag skippa träningen idag för vi har återträff med konfirmationen. Ruligt. Fast dom ska typ visa alla bilder som dom tog och Anna tog massa driv bilder på mig och Michaela, my god :O
Men men, pussar 6 bananer från alice =)


Mamma e kines, pappa e japan, stackars lilla barn...


Love you lillasyster


Vicki ville inte vara med på så många bilder, men erkänn att min webcam är sjukt bra? Ser inte ens ut som jag på den här bilden nästan men tycker den blev ganska häftig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0