ojoj, här va det dålig uppdatering :o

Och me sorry for that men åkte ju ut till landet i fredags och kom hem igår kväll runt 5 tiden och vid 6 kom det massa folk så jag hann inte blogga. Me sorry.
Men i Fredags så kom Jt hit vid 10 i 10. Vi gick och tog 10 tåget in till t-centralen. På tåget mötte vi Agnes. Jt's kompis. Vi gick till Ung08 men vi va lite tidiga för inget hade öppnat än så det va lite tråkgt först. Men sen så öppnade det mesta och de va ganska kul att gå runt där då. Vi gjorde t.o.m en fjortis SL-stämpel på kinden :O Sen efter nån timme så träffade vi Iza, Becca och andra. Va skit kul att träffa Iza, va nästan ett år sen sist.
Men sen så tog jag, Jt & Agnes 2 tåget hem eftersom jag skulle till landet.
På landet ände det inte mkt alls. så ingen Idé att jag berättar om det om ni ska orka fortsätta att läsa.
Lördag. Vaknade på landet, sen åkte vi hem vid 4. Var hemma vid 5. Duschade lite snabbt. Sen kom det folk hit för vi hade en liten kräftskiva :P Jesper & Simon och Linus, Filip & Pontus var här. Sen va ju deras peron här också men va inte så mkt med dom om man säger så :P
Men vi spelade GH, har inte så spelat det på år och dar, hah sen sjöng vi sing Star och fyfan vad jag garva när dom sjöng :P
Gjorde massa annat också men sen vid 1 så satte vi på en film och alla va helt slut så vi somna efter 10 somna alla. Vaknade vid halv tre igen och gick ner till min säng och la mig.
Idag så har de inet hänt mkt alls. Vaknade för en halvtimme sen och har precis käkat lite frulle.

Kisses / alice


Jag, Vicki & Michaela från när hon var på mit land i somras

Kommentarer
Postat av: JosefinesDiary

ppppppppppppppfffffffffffffff. ni gjorde det, :D:D<3

2009-08-16 @ 15:56:37
URL: http://josefinesdiary.blogg.se/
Postat av: alice

gjorde vadå? :P <3

2009-08-16 @ 19:20:05
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0