kommer inte på något

Hej bloggen! Sitter i min soffa och vettefan vad jag gör. ska snart ner till en liten brasa vi har här på landet precis nere vid vattnet, jätte mysigt! Idag har jag haft skit kul här på landet! Åkte hit med typ två färjan och sådära. Jag lärde mig svetsa och hjältpe pappa att fixa lite saker, sen kasta vi pil. Gissa vem som van? Nej helt rätt inte jag. Pappa vann.. Åkte vattenskoter, helvete vad kul det var när jag satt framför och pappa bakom och så körde han, vi körde ut i farleden och där går ju alla waxholmsbåtar och så hoppade vi i dom. har nästan aldirg varit med om nåt roligare! Dock blev jag välidgt blöt så jag börjar bli sjuk nu..Det är ju..lite synd.  Ätit midda och aa.
Men nej hörrni nu ska jag ner hare så bra puss / michaela


 man ser inte så jätte bra att jag e dygnsur likså pappa man aa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0