JULIA, NOT TODAY MAYBE. BUT SOME DAY YOU'RE GOING DOWN!

Men tjena mellan bena alla monsterdiggare. Åkte ner till Huddinge och käka lite på Mc'Donalds. Sen gick vi in på MQ och jag hittade tre skit fina klännigar på rean. Sammanlagt skulle dom ha kostat 1100 men men jag betalade bara 250 för dom på rean. Skit glad! =D Men efter det så skjutase mormor hem mig iaf.
Då dusckade jag lite. Sen gick jag upp till ICA och köpte korv, korvbröd & engångsgrill. Sen trampade jag ner till ip där jag mötte, Tilda, Julia, Louise, Emma & Ida. Vi cuklade till långsjön och skulle börja få igång grillarna. Det gick bra. Efter typ en halv timme :P Haha men tillslut så. Var smaskens. Men sen senare när vi gick ner till bryggorna och sattes oss så puttar Tilda i mig, med kläder och hela allt! Så självklart springer jag upp och puttar i henne också =) Sen Sen när vi endå var blöta så passade vi på att bada, var ju liksom redan blöt så. Och det var skit varmt! Sen så cyklade vi hem vid typ 9, blev inte så sent. När jag kom hem så ringde Amanda upp mig. Gick och mötte henne och Kajsa vid skolan. Vetefan vad dom gjorde där men vi var där och höll på. Sen så kom jag hem nyss ska upp tidigt imorgon. Åker till Dalarna då. Och vet inte om jag har datan med mig. Får se. Så det kanske inte blir nån blogg för min del på några dagar. / alice

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Du nominerade dig själv till min veckansblogg tävling och jag tyckte att din blogg förtjänar att komma till final! Du är alltså en av finalisterna! Du kan rösta en gång på dig själv,sedan får du söka röster! Länken till inlägget är;



http://josefinesdiary.blogg.se/2009/august/veckansblogg-finalister.html#comment



Tävlingen avslutas någon gång i veckan. Lycka till!

2009-08-09 @ 23:53:56
URL: http://josefinesdiary.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej! Du nominerade dig själv till min veckansblogg tävling och jag tyckte att din blogg förtjänar att komma till final! Du är alltså en av finalisterna! Du kan rösta en gång på dig själv,sedan får du söka röster! Länken till inlägget är;



http://josefinesdiary.blogg.se/2009/august/veckansblogg-finalister.html#comment



Tävlingen avslutas någon gång i veckan. Lycka till!

2009-08-09 @ 23:54:50
URL: http://josefinesdiary.blogg.se/
Postat av: Julia

haha, nonono i'm never GOING down!

2009-08-17 @ 12:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0