holey smockey

Kollade nyss klart på alla fyverkerierna här på landet. Vi har ju land mittimot waxholm och varje agusti så smäller dom skit många raketer från kastellet! Fyfan vad läckert det va, och vad det smällde. husen skakade lite av en smäll haha.
Sitter ifall och kollar på en film på 6an som jag inte fattar ett piss av, men det är för jag har suttit vid datan hela kvällen och inte kollat.. Ifall idag tog vi upp vattenskotern :( har lite bilder också, en sista kram till min lilla fanny/funny  gav jag också (vi har inte bestämt namn på den än) Sebbe och Crippa kom ut och hjälpte lite, åt midda sen åkte dom hem igen. Töntar! Imorgon har jag noidea när vi åker hem. Måste duscha och massa. Känner mig rätt äcklig i huden och allt. Ush!!
Börjar bli trött nu så ska stänga av datan snart pussar Mickis


Kommentarer
Postat av: srarapara :)

du är så söt bebis

<3

2009-08-23 @ 00:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0