Hola nachos!

Sov som sagt hos Sofie igår. Vi hade jätte kul som vanligt. Kollade på någon film som började vid nio på femman. Helt sjuk, haha man garva hela tiden :P Kolla lite på Den gröna milen & Scary Movie 2 också. Sen gick vi ner och la oss i sängen med datan och nörda lite Farmville :P Sen så somna vi vid halv 2.
Gick upp vid 10 idag. Käka lite och så. Sen kmr jag inte hiåg vad vi gjorde. Åkte iaf till matchen vid halv 1 och hämta upp Lovisa på vägen.
Matchen var i Trollbäcken och vi mötte Hanviken. Vi spelade grymt bra idag och ala va skit taggade så det var lite synd att det bara blev 1-1. Kunde lika gärna ha vart 5-1 till oss.
Men fick skjuts av sofie hem och var hemma vid halv 5. Duschade lite och så sen så åkte jag med famlijen till lida och spelade minigolf. Haha, kanske lite boring men var så himla trött och seg i kroppen och det var skönt att bara få va ute lite i frisk luft och ta det lugnt. Efter åkte vi till gamla NEWS och käkade. Mums fillibaba!
Sen så kom jag hem alldeles nyss. Tror faktiskt att jag ska sova snart. är så himla trött. Fotboll 6 gånger på en vecka sliter lite på en. Men ha det så bra! Pussar från Alice <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0