go natt

Hellu. Som Michaela redan har berättat så följde hon inte med hennes päron till landet så vi hyrde film och gick hem till mig. Vi hyrde en riktig tjej film så det blev Legally Blonde(s) 3. den var helt okej tyckte jag fast ingen höjdare men helt okej =) Men sen var hon tvungen att dra hem så hon fick låna mig cykel. Jag tog Sacha och promenerade över till en kräftskiva för skulle lämna lite grejer. Stannade där ett tag. Sen så promerade jag hem igen. Va skit läskigt så pratade med Michaela hela vägen i telefon :P Kom hem precis och nu ska jag gå och joina min hund som redan ligger i min säng och snarkar (hon gör det faktiskt). Ska ju som sagt vara i källbrink kl 8 imorgonbitt och spela match -.-
Pussar & bananer och sov gott! / Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0