gives you hell

nu sitter jag återigen med twitter... jag tar tillbaka det jag sa förut. twitter äger, det är skit bra!
När man väl fattar så äre kul :)
Sitter också med kikarn i högsta högg på altanen på landet och kollar när någon dålig tjej åker vattenskidor, hon suger verkligen. Ingen kan slå mig på vattenskidor. Vilken nolifer!

Vet inte riktig vad jag ska göra ikväll. Det är bara jag och mamma som e på landet för bara jobbar och han kommer inte hem förens på onsdag.. På tisdag kommer min äldsta brorsa hem från magaluf :D saknar honom.hehe...............

Just nu känner jag för att åka vattenskoter men jag orkar inte ta ner den och sen ta upp den igen.. Jag har ett dilemma.
Äsch får väl sysselsätta mig med Twitter hela kvällen då! GO TWITTER!

Hare / michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0