farsta c

Tjenixen. School today var helt okej. Förutom sista lekionen. Två små äckel, eller okej så små är dom inte, trakaserade mig hela lektionen. Spotta mg i ansiktet och jag vet inte vad, säger bara väx upp nån gång! Men men. Jag är van.
Efter skolan så åkte iaf jag, julia och Amanda till Farsta. Vi gick och fika på Wayne's Coffee. Mysigt mysigt. sen gick vi och kollade i några affärer. Hittade faktiskt lite fina saker men hade bara pengar till fika med mig så kunde inte köpa något.
Sen så tog jag & Julia bussen hem. Amanda fick skjuts. Var hemma igen vid halv 6. Har inte gjort så mkt sen dess va ganska trött så gick och skulle "vila" lite men somnade. Haha. Men nu är jag vaken =) Have no idea vad jag ska göra ikväll. Amanda har match, Michaela ska på fest, Thilda är fortf handikappad, Louise blev typ sjuk och Julia vet jag inte vad hon gör, åkte hem. Men om nån vill göra något så ring! =)  Kom på att jag är sjukt trött så kanske ska stanna hemma ikväll och ha filmkväll, de ska jag nog! =) Pussar & bananer från Alice


Haha, Julia & Amanda på Wayne's


Min goda fika =) Varm choklad med mashmallows och morotskaka.


Jag när jag och Julia väntade på bussen.


Söta Julia =)


(Sorry för den dåliga bildkvalitén men alla bilder är tagna med mobilen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0