every since i was little

Hej bloggen. Är helt slut nu efter att ha tränat, nåt e fel på mig..
Idag gick jag upp 5.50!!!!!! för jag skulle duscha. Helt jävla otroligt. Hur fan orkade jag?
Tåg 7.24 tåget som vanligt hem till Emma, åt frukost dära sen vandrade vi till skolan. Hade liten samling sen gick våran kära 8b till huddinge bibliotek. Vi skulle låna böcker, men det finns ju inga jävlans böcker på bibliotek! men blev tvungen så tog liza marklund - gömda, fast den har jag här hemma haha. Sen gick jag och emma till subway och köpta mackor, gick med klassen till sjödals parken och åt där och solade sen vare slut på dagen. jag och emma gick in på hm där jag köpte en tröja och två skärp. Najs. mötte sara tilda och mattie vid bussen tog tåget hem till mig, vi badade lite halft i poolen och sen kolla vi på skräckfilmen REC på min data. Den va rätt äcklig...
Sen har jag inte gjort så mycket mer. Såg att alice gjort  "dagens" tyvär så kan jag inte göra det idag för jag har inte tagit nån bild med imorgon kan jag någ slänga upp på morgonenn :)
Och imorgon ska jag till landet så blir kanske inte nån bloggning då. Men det känns nästan som jag måste så jag inte missar alla nyheter på alla twilight bloggar.. lol. Aja men vi höres PUSS michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0