BFMF

Hur väl känner du din kompis ?

Namn: Michaela Maria Petersson
ögonfärg: brun
födelsedag: 15 mars
Klädstil: .michaela style
Hårfärg: ljusbrun

Favoritfärg:
 rosa tror jag
Favoritmat: vet inte säkert. men det är säkert ris för det äter dom alltid :P
Har hon färgat håret nån gång?: japp
Har hon klippt sig någon gång?: haha ja? :P
Har hon piercat sig? : i öronen
Röker hon? : nej
Vad heter gatan hon bor på? : Dalkarsvägen
Vad har hon för mobil? : .Sony Ericson

Vad vill hon bli när hon blir stor? : Kustbevakare
Vad har hon för färg i sitt rum? : .Rött & Vitt fast jag tycker det ser ut som gult
Har hon någon/några systrar? : Nej
Har hon någon/några bröder? : Ja två storebrorsor
Vilken mat hatar hon? : Haha ganska mkt faktiskt :P
Vad tror du att hon skulle göra om hon vann 1 miljon ? : vet inte faktiskt, typ åka på nån resa tror jag
Vad brukar hon göra efter skolan/jobbet? Kompisar, friidrott
Har hon bråkat med nån någon gång? : Haha ja

På helgerna? : Kompisar, landet m.m
Vad har hon för musiksmak? : Olika men mest bandit
Var träffades ni för första gången? : Sexårs
Vad påminner dig om henne? : En låt
Vad var det första hon sa till dig? : Okej (tror jag)
Vad var det första du sa till henne? : Vill du gunga gungbräda?
Vad brukar ni oftast skicka sms om? : Allt möjligt
Är hon beroende av något? : Twiligt

Vad kallar du henne? : Till henne säger jag Michaela men ibland Stellan till kompisar för jag käner flera som heter Michaela
Vad kallar hon dig? : Alice
Vad har ni gemensamt? : Allt, men framförallt våran humor
Om du skulle ge henne en present då hon fyller år, vilken blomma skulle det vara?:
en stor fet bukett med hennes favoritblommor
Om du skulle beskriva henne med 3 ord, vilka skulle det vara? : går inte att beskriva med bara tre ord men kan försöka sammanfatta. Sjuk bra Humor, underbar & truely soulmate

Gillar du henne? : nej, jag älskar henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0