bad moooooooooooooooooooooove

hejhej bloggen..har nyss vaknat och sitter och kollar på LAink
Igår då så cyklade jag hem strax efter nio för det var ju kolsvart. Lite läskigt vare för jag trodde jag skulle ramla med cyckeln för vi har väldigt mycke hål i gatan här i kvarteren. Men aa satte på En shopaholics bekännelser som jag hyrde till mig själv haha. Efter 10 minuter kommer sebbe hem med alla sina polare.Dom va läskiga. Men dom drog sen, lucky me!! Sen blev jag trött så jag gick och la mig :)
Idag ska jag..Lämna cyckeln till alice och filmerna på godismonstret. Yupp yupp. Jag ska va med henne bestäma jag nu!
Herrå /michaela


minminminmin Alice!!
Föressten hängmattan braka som vi låg i x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0