where ever you go

Shalom är mitt nya ord som jag gått och sagt hela dan idag.. :]
Var i skolan idag och det var okej förutom att äckelt ska glo på mig men jag ägde henne påväg till lunchen så då blev hon tyst!
Ifall började med SO sen idrott skulle ju ha special orientering men jag och emma skit i det så vi körde åk 6 karta och vi hittade alla förutom 9an. Är man bra eller vad?
Sen kemi,språk och lunch. Pratade även med pontus och nu e vi vänner. Igen. Hade engelska sen och där gjorde vi nåt dont remeber sen vare elevensval och där hade vi bild. Men vi satt mest och snacka! Jag och Emma cyklade hem till mattis efter skolan för att lämna pengar och hälsa på sjukligen sen åkte jag och emma hem till henne och sen hämtade mamma mig åt middag och blablablablablala.
Och imorgon efter skolan typ ska jag och mamma till vetrinären med kyros, tycker så synd om honom för när han ser det där huset vägrar han att gå och blir ynklig och skit och så börjar han skaka :( gubben lilla!
Men ska kolla på greys PÖ Mickis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0