valborg

Bu-hu-hu. Jag har ingen aning om vad jag ska göra imoron. No idea! Pappa & syster ska vara hos några kompisar till han & mamma men jag vill verkligen inte dit! Har ingen i min ålder där eller någon kul som jag kan vara med. Så jag söker kompis som jag kan vara hos. Sen så vet jag inte vart jag ska se brasan, det lutar mest åt vattentornet. Vart ska ni fira?
Förra året firade jag valborg med Iza. Vi var vid vattentornet. Vi kanske skulle vart i Hudding men vi valde vattentornet istället för vi trodde att alla skulle vara där. Men det var nästan ingen som var där. Förutom några av grabbsen. Så vi hade det lite halv kul där. Men sen så hittade vi Hilding & Erik som vi var med en stund. Sen så åkte vi hem till henne och somna direkt.
..Miss you Iza.. har inte träffat dig på över ett halv år. Saknar sexan och dig jätte mycket.. puss / alice


Jag, Amanda och Iza förra året på vår-paraden. Våran klass hade tema tomtar och Izas olika länder.


Iza vid brasan vid vattentornet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0