the city sleeps

Jag är ledsen för riktigt kass uppdatering men my hade fest i fredags och sen på lördagen åkte jag till landet och sov där så har inte haft data på hela helgen!

Ifall pallante berätta om i fredags hon hade födelsedagsfest :] det spårade framåt kvällen och allting blev lite cp men det löste sig! Pontus kom även över och sov där haha eftersom han hatar sina föräldrar just nu.

på lördag hämtade pappa mig så drog vi till landet, vi hade mysigt och aa palla berätta. Vågade inte sova uppe i mitt hus så sov i soffan i mammas och pappas hus!
Gick på en långpromenad på morgonen, skit trist och aaaaaaaaaaAa
Kom hem städade. och just nu hatar jag mitt rum för det är kläder överallt!
PÖ mickis

 älskar min ögonfärg :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0