tänk om vi skulle haft samma bikini

Shuu folket. Today today, what happened today.. Hmm... let's see.
Vaknade hyfsat tidigt idag. Klev upp vif halv 11. Slängde i mig lite yoghurt sen så började jag att storstäda.
Sen så mötte jag Amanda vid ICA halv 2. Vi tog bussen till Huddingehallen och bada. Sen tänkte vi basta också men den var ur funktion :/ Fast vi bada inte så länge för jag var tvungen att vara hemma vid 4.
När jag kom hem var mormor här så jag fikade lite med henne. Sen så hade jag träningen kvart i 5.
Gick inte bra alls, jag var helt slut efter att bara ha sprungit fram och tillbaks lite grann. Men jag tror jag vet varför. Det enda jag ahde ätit på hela dan var en skål yoghurt och en glass. Och jag som vanligtvis brukar äta massor. Haha. Men nu har jag käkat massa middag och nu ska jg ner och fika. Igen. Haha.
Skulle kanske träffat Thilda nu också men hon kunde inte. Men life goes on. För nu väntar min glarre där nere på mig!

xoxo balle



Haha och här är en bild från min födelsedag när släkten var här x]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0