olli bolli!

Idag i skolan så hände det inget speciellt.. kollade på Herkules på SO;n. Me like that movie :)
Var tvungen att sticka lite tidigare från skolan för jag skulle kolla min astma igen. Sen så åkte jag till frissan och blev blond! Eller det var iaf det som var meningen. Men jag blev ljusbrun :/ Fast jag tycker det blev väldigt snyggt endå så det gör inget. Men man kan bli lite sådär småsne när man är hos frissan och ahr bett om en sak, men så gör dom något annat. Men jag trvis i det iaf. Så det var ju tur. Förutom att hon missade att slinga luggen så den är fortf mörkbrun? :S Jaja whatever det blev bra :)
Sen bar det av mot träning och nu är jag hemma och sitter och gör lite matte. Ska snart kolla på lite Desperate också ;) Ha det! / alice





Haha, jag fjortis smilar lite på den första bilden men bilden var meningen för hårets skull och på den andra visar jag min jättefina tröja som jag fått av tjejorna! I love it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0