It's a beautiful day! (U2)

Idag har det verkligen var varit sommar! Så jäkla härligt. Tar det från början.
Blev hämtad 10 över 9. Hade träningmatch på Visätra. Vi förlorade med 3-1. Sen när jag kom hem duschade jag lite och så, sen så mötte jag Amanda på ip vid kvart i 2. Hon och jag käkade glass och kollade på herrarnas match. Sen som tilda vid halv 3, vi fortsatte och kollade på matchen. Sen när den var slut sprang vi in på planen och körde lite final. Men killarna var också där fast på andra sidan typ men så börjar dom komma och sno lite saker, eller dom, Hilding rättare sagt. Men ja..
Sen så började en annan match så då fick vi gå av planen igen. Då så tog vi en lite gräsplätt och spelade lite with the guys. Sen kom linnea också. Okej, nu ska jag se om jag kommer ihåg alla namnen; Jag, Tilda, Amanda, Linnea, Geron, Hilding, Zäta, Alex, Axel, Kevin, Duna, ehm.. haha jag tror det var alla. Men sen så börjar Geron & Zäta och spraka bort min oll och jag blev jävligt irreterad på dom så då gick jag & tilda iväg och hämtade nån vattenflaska och fyllde den och dränkte Geron lite smått. Men då får han damp och blir skit sur och ska först börja kasta flaskor på oss men sen kommer alla killarna och sprutar ner oss med vatten och diskmedel och så hållde vi på ett tag.
Sen så drog dom flesta hem. Så då var det bara jag, Amanda, Geron, Zäta, linnea och Axel kvar. Vi gjorde inte så mycket. spelade lite sen gick vi in i ett omklädningsrum och pratade lite. Sen drog jag hem vid 20 över 6. Var tvungen att dra hem för att min moster är här och jag träffar henne inte så ofta så ja..

Men honeys, ni får lite bilder from tha day och ha det riktigt riktigt bra nu i sommar vädret! / alice
 


Amanda on da ip när vi kollade på herrarna




Eehm.. jag tror det är Kevin men jag är inte säker, Amanda, geron och Hilding




Haha alla ser likadana ut så vetefan vilka det är förutom Zäta & Amanda




Amanda, Nån, Zäta & Nån




Och så avslutar vi med en jätte fin bild på Zäta & Axel i bakrunden


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0