im back

Nu är jag hemma från göteborg, eller jag kom ju hem igår men pallade inte skriva!
Iaf igår kom jag hem vid halv 5 ungefär då packade jag upp mina kläder sen fick jag middag, blev bara lite pasta för min del för vi hade ätit donken innan. Sen stjusade mamma mig till emma så mötte vi matilda gick runt lite sen mötte vi elliot vid kyrkan och aa daddy hämtade mig sen. Kollade på tv när jag kom hem och så.
Men något riktigt läskigt hände mig inatt, klockan va typ halv ett på natten och jag gick  ner till köket och drack vatten och då känner jag att jag verkligen måste lägga mig ner och typ dö eller nåt men jag går in i badrummet istället och tvättar av anisktet och när jag ska ta sån dära kräm så orkar jag intr lyfta på min armar och jag blir döv så jag hör ingenting och så börjar jag se fyrkanter av allting och så blir det suddigt också så jag blir typ halft blind och sen bara faller jag ihop på golvet och kan inte röra mig men efter ett tag så funkar det så jag fösöker ta mig upp för trappan för att gå in till mamma går inte så bra men iaf går in till mamma och skriker så hon tänder lampan och jag ser att hennes mun rör sig men jag hörde henne knappt,men sen efter 10 minuter blev typ allting bra. Så i morse sa mamma hade jag hade sockerbrist alltså att jag äter för lite vilket jag tcyker låter sjukt för jag äter ganska mycket, eller inte i helgen.. Riktigt läskig vare ifall så nu mår jag illa, har ont i huvudet och ögonen :(

Ska kolla på film nu pusshej/ micks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0