fyfan vilken underbar dag!

Iallafall vädret. Har varit riktig sommar idag och det har made my day! Ska börja från början.
Hade kör idag i skolan haha. Har aldrig haft det förut XP Eller jag var sjuk förra veckan ju satt.. Men det gick vell bra. Eller det var bara jag, Amanda & Tilda som sjöng av tjejerna, seriöst man måste ju ta i och bjuda lite på sig själv!
Sen på lunchen så promenerade AA-gruppen till huddingehallen. Vi gjorde ett livräddningstest. Skulle dyka 3 meter ochhämta upp en docka och livrädda den. jag klara på första försöket *skryt*. Haha.
Nejmen vi hann tillbaka och ha 10 minuters lektion. Sen slutade vi vid 2. Då åkte jag, Julia, Louise och JT in till stan. Vi drog till Buttericks för att kolla om dom hade några roliga superhjälte saker. För vi har nämligen tradition i skolan att ha vårparad på valborg varje år och alla klasser klär ut sig till ett speciellt tema. i år har våran klass tema superhjältar. Men icke sa nicke. Dom hade bara en svindyr superman dräkt -.- Så vi gick vidare och kollade på lite kläder i olika affärer. Men sen så fick jag frukansvärt ont i fötterna så vi bestämde oss för att leta utt en fik. ett fik där dom hade något laktosfritt (julia e laktosintolerant). men det var tydligen omöjligt. Så på det fjärde tror jag det var ahde dom iaf en brownie som var laktosfri. Sen så gick vi till Gina. Där köpte jag faktiskt en jättefin klänning som jag ska ha på skolavslutningen. Haha jaaaa, jag vet det är lite tidigt. Men den skulle ta slut snat så :) Sen jävlar så fick vi brottom (!) Jt var tvungen att hinna med ett tåg som skulle gå om 6 min så vi kuta från gina igenom hela t-centralen. Haha men vi hann, med nöd och näppe!
Gick av vid stuvsta. Dom gick till mig och hämtade sina saker som dom had elämnat innan och sen tog bussen hem. Då blev jag själv en liten stund. Sen cykla jag ner till ip och mötte Amanda. Träffade Geron, hilding och Alex där.
Var hemma igen vid 9. Har kollat lite på tv med pappa. & Nu sitter jag här och chattar med erik & kajjabajjan. / alice



Hahah jag jt & louise på stationen. Jag veet, men jag bjuder på den ;P




Haha Jt på buttericks



Jt och lojjsan på fiket




julia louise jt påväg hem,haha helt slut efter ha sprungit genom hela t-centralen :P



Amanda och hilding i bakrunden på ip


Kommentarer
Postat av: julia

jag sjöng också som fan ! xD

skitkul dag !

puss <3

2009-04-25 @ 18:45:43
URL: http://trippletower.blogg.se/
Postat av: alice

okej, kanske då <3

2009-04-25 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0