fuck off

Är riktigt arg just nu. Inte någ med att jag har ont i huvudet så ska mamma och min morbror börja skrika på varandra och att en gammal kärring skriker hållkäften på danska till dem. Pappa och gubbarna står i köket mormor morfar farmor och resten av tanterna sitter i vardagsrummet och dricker vin och garvar. En snubbe ska komma och kolla på brorsans moppe, han skriker hej vilt när allting går fel på moppen närhan tvättar den. Kyros (min hund) ligger här breve mig i min säng för att pallar inte heller vara där nere och min andra brorsa sitter nere vid datan.
Känns lite som filmen Tomten är far till alla barnen, ni vet där dom sitter och skriker på varandra och alla gråter och skit, känns lite så. Men nej fyfan, kan människorna inte bara skärpa sig det är bara påsk 1 gång om året?

Över och Ut M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0