DERBY

and I can't watch. Jag är fan riktigt sur på mamma just nu. Bajen spelar mot DIF just nu och jag har ingen anung om hur det går. Fick inte gå på matchen, eller jag kanske skulle fått men sen fanns det inga biljetter. Sen så har vi inte kanalen där matchen sänds. Och jag kan inte gå upp till Stuvstakällan och kolla för dom har stängt på Måndagar -.- Och mamma vägrar åka ner till O'Leary's i Huddinge och kolla (jag kommer inte in utan vuxen) för att hon säger att "Vicki måste sova". ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!! Jag är inte på bra humör just nu. Har inte gjort ett piss idag förutom att pluggat massor pga att jag var sjuk förra veckan och måste ta igen. xo and out - balle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0