blogg paus ?

Hej och tjena, Alice här. Jag är very mycket ledsen för att jag inte har bloggat på flera dagar, men har inte orkat ens sätta på datan. Så jag vet inte om jag kanske kommer ha en liten blogg paus ett tag. Kanske skriver nått inlägg ibland. Men I will be back! I can promise you that! ;)
Och angående designen, det är flera som ahr sagt att man inte kan se vad det står, och jag har full förståelse. Så jag ska göra en ny design snart.

Och en liten rolig sak som ni kanske vill veta är att jag fyller år idag! :) Har inte gjort så jätte mycket. Var med triple tower och Amanda ett tag. Men jag var tvungen att ta bussen hem vid 3 för det kommer massa gäster hit om.. en timme. OM EN TIMME!? HOLI BANANAS!!!! MÅSTE DRA MINA VÄNNER! HAR INTE FIXAT MIG ELLER NÅNTING ÄN! PUSSAR OCH MÅÅÅÅÅÅÅÅNGA MÅNGA KRAMAR FRÅN BALLE!

Kommentarer
Postat av: kajkaj

grattis! :D<3

2009-04-03 @ 22:40:06
URL: http://kajsahaglund.blogg.se/
Postat av: kajkaj

grattis! :D<3

2009-04-03 @ 22:40:10
URL: http://kajsahaglund.blogg.se/
Postat av: alice

tack kajkaj :) <3

2009-04-12 @ 00:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0