balle

Oh juste! Vet ni vad? Haha det var så himla rörande (för min del) men mest komiskt. Haha jag och Louise var påväg från ICA för vi trodde Julia och Thilda var någon annan stans men så var dom tydligen vid ICA så dom pringer ut och ropar; "Balle!!" Haha och Precis vid ingången till ICA står det en mamma med ett litet barn, hon var kanske 1. Och gissa vad hon gör? Haha lilla flickan börjar ropa; "Balle! Balle! Balle!"  Hahahahahah fyfan vad kul det var! Det var nog hennes första ord det var därför det var lite rörande.
Och mamman kollade jätte konstigt på oss. Men alltså jag är ju van att bli kallad för Balle. För flera av mina vänner gör det så för mig är det som ett namn. Jag tänker ju inte på att det betyder penis och snopp också :P Haha så jag vet inte om mamman var så glad.. Men gulligt var det iaf :) / balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0