allt i ett

Tjenis penis bloggen. Har ju inte skrivit på ett par dagar nu men det har jag ju redan berättat, att jag har en halv-blogg-paus ;) Alltså att jag kanske inte kommer skriva alla dagar. Men jag tänkte iaf att jag berättar lite kortfattat om sen sist.

Tisdag; Åkte och badade med Amanda. Sen så hade jag träning och efter det kom det några hit och käka middag.

Onsdag; Åkte in till stan med syrran till farmor. Vi gjorde amerikanska pannkakor och spelade spel. Kom hem vid 6 och åt lite wook. Sen nån gång efter 8 mötte jag Amanda på coop. Vi köpte jordgubbar, sen gick vi hem till henne.
Först spelade vi lite GH med Moa (hennes lillasyster). Hon och Amanda är så sjuukt lika! Både till utseéndet och sättet.
Sen när alla i huset hade gått och lagt sig förutom jag och Amanda så satte vi på en film. Vi skulle kolla på "någonting express". Men eftersom den var bränd så far den helt sajk och hade ljudet från någon annan film men det var engelsk text så vi satt och läste på engelska. Men det blev lite jobbigt med ljudet och det så efter typ tre-kvart så bytte vi film. Då började vi kolla på Stepbrothers. Men den började hacka efter typ halva filmen så :/ Men då var klockan typ 1 och jag var sketa trött och jag vet ju att Amanda typ vaknar 7-8 på morgonen så jag ville sova. Men hon spelade GH. Så jag satt och somnade medans hon körde. Och då jävlades hon med mig och filma och höll på. Sen så vaknade jag typ fast jag var inte vaken. Men jag satt och prata med henne och så hade jag tydligen sagt att " Alltså egentligen så sover jag nu, även fast jag pratar normalt och så men jag kommer att ha glömt bort allt det här imorgon". Och det hade jag ju nästa dag. Men vi hade tydligen pratat till 3 på natten. Men Amanda var faktiskt duktig och sov ända till 10 (!) så jag fick sova lite iaf. Sen så väckte hon mig. Vi busade lite med Moa och Nelly (hennes andra syster). Sen så hämtad mamma mig vid 12.

Torsdag; Mamma hämtade mig vid 12. Åkte hem och började packa. Skulle vara inne vid båten vid 5. Skulle nämligen åka Birka Paradise med, okej ska se om jag kommer ihåg alla, Mamma, Pappa, Vicki, Mormor, Morfar, Nicke min morbror, Farfar, Rita min farfars fru, Helene min gudmor, Johan hennes man, och Alex och Oliver mina kusiner. Och så Danne också! Min morbros kompis. Vi gick på båten halv 6. Sen vid 6 så åt vi buffé. Skit gott! :) Sen så gick jag på barndisco med Vicki och Alex, han är 5. Fast jag satt och kolla på :P
Sen vid 23 så började "vuxendiscot". På högsta våningen har dom en pool som dom drog över ett golv så stog man och dansade på poolen. Men det var asbra låtar och det var skitkul att stå där och dansa med släkten. Men så kommer det en typ 35-årig snubbe och ska börja ragga på mig! Haha och ni skulle sett min pappa :P Haha han for upp dirket men det va bra för han var ett äckel. Han ragga typ på alla som var där.
Sen så gick jag ner till hytten vid halv 2. Min syster sov redan då. Men så kommer mamma och pappa och så ska dom börja kolla på tv och äta så jag somnade inte förens 3.

Fredag; Vaknade 8 av att jag trodde det var skottlossning! Men det var bara Johan som bankade allt vad han hade i väggen. Dom hade hytten brevid. Haha och det roliga var att jag hade drömt att det var krig i min dröm så jag trodde verkligen att det var skottlossning så jag skrek till mamma och pappa; "Dom skjuter i korridoren!" Haha.
Men jag sov lite längre sen gick vi upp och käka frulle.
Båten var i land vid 4.
När vi kom hem drog jag iväg på grillfest hos några. Träffade några från Orsa också, det var skitkul!
Kom hem vid 1 nån gång.

Lördag; Hände inte mycket alls. Satte upp studsmattan och låg och solade på den. Det var ju skitvarmt!
Sen så tog jag och mamma och Vicki en promenad.
Sen på kvällen gick jag och Vicki ner till IP. Vi övade lite skott. Men det va ingen där så vi gick hem efter nån halvtimme.
Kollade på Robinsson med la familia. Sen så chattade jag på MSN med erkos och farbror kaj till typ halv 2.

Idag; Gick jag Bajen-tåget! Fast jag kollade itne på matchen för jag skulle på påskmiddag hemma hos farmor sen. Tog tuben dit. Träffade kusinen där. Gullig och über glad som vanligt! :)
Kom hem vid 7. Gick en promenad med la famila och Sacha. Sen så kom Peter & Karin (mamma & pappas kompiasr) och Alva&Viggo hit. Dom ligegr och kollar på Scooby Doo med Vicki nu. Alltså Alva&Viggo inte Peter & Karin :P Ska nog jooina dom :)

Så! Det var nog det mesta.. Ni får lite bilder också. xoxo balle


Mina och Amandas fot när vi väntade på bussen i Tisdags.



Haha en jättegullig bild på Amandas lillasyster Moa från i Torsdags.


Och nu liet bilder från färjan;


Danne, Gudmor, Alex och jag på buffen ;)



Johan, Gudmor, Jag och Vicki.



Rita, Farfar och jag & Alex i bakrunden.



Haha jag och mormor på da disco ;P Oliver i bakrunden



Oliver, Nicke och Danne & en liten bit av Alex.



Från igår när jag låg ute på studsmattan och solade med Vicki.



Vicki på bajentåget idag.

Kommentarer
Postat av: Louise

snygg tröja vicki !<3

2009-04-13 @ 20:59:08
URL: http://trippletower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0