Alice | Mitt avskedsbrev

Kära Farfar i Thai . För det första vill jag säga att Bergander är den bästa vän jag haft, och att Forsen är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Mickis och Emma Helsing gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Maurer får ett lyckligt liv tillsammans med Tildo Dildo. Jag vill säga tack till Marcus för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Mig själv. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Hobbe tog sitt liv.

Snälla Nickan, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Ralph och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Farmor som kommer i 130 km/h på en trehjuling.

Jag vill också meddela mitt hat mot Hilding, eftersom han varit otrogen mot min käraste Erik . Jag vet att Viwi kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.

Mitt sista och största tack går till Zäta för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Jullis Knullis och Morbror Anders och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Kajsa.

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah , faan vad kul !

2009-04-20 @ 15:24:56
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-20 @ 15:26:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0