about tonight

Sämsta valborg ever -.- Seriöst har aldrig haft ett så tråkigt valborg. Gick som sagt upp til Vattentornet. Var me Lovisa, Emma, Tony, Mange, Erik, Dogge, Macke & August där. Men det var ingen som var där! Bara vi! Okej det var massa andra också men inga som vi kände. Så jävla B -.- Men sen så drog Erik, Mange, Dogge, Macke och August iväg så då var det bara Jag, Tony, Emma och Lovisa kvar. Vi gick runt lite. Sen så skulle pappa & co dra hem till hans kompisar så jag gick med dom, va endå inge kul där. Och nu sitter jag här vid deras data och nördar lite. Väntar på att pappa ska ringa en taxi så att vi kan åka hem nån gång -.- Ush känner att det här var inte ett lite dystert inlägg men jag är lite dyster. Och trött. Puss på er så hörs vi på lördag! / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0