22 april

hejhej bloggen. Sitter i soffan och tråkar gärnet, orkar inte göra något för jag är för trött.
Skola idag och aa, efter skolan så drog jag sara my emma och tilda till centrum och köpte present till my som ska ha fest på fredag!  Hon fyller år på måndag btw!
Sen tåg jag tåget hem och där va min coola brorsa :] han säger att han inte skulle prata med mig med ironisk röst och när vi kliver av tåget i stuvsta så tar han ur hörlurarna och tittar på mig och så skriker jag ut ; jag visste att du skulle prata med mig, jag sa ju det!
Hahah lite kul men han gick och slog mig och jag drev med honom hela vägen hem. Vid parken så tar jag en pinne och han med sen låte rjag honom gå före och så springer jag och trycker pinnen rakt i hans lår x] sen så kastar han sin pinne rakt mellan mina ögon asså högst upp vid näsan, och jag är jätte svullen dära nu :[ Synd dära
Jag lagade mat, igen. köttbullar haha.
Men ska gå och sova en stund puss hare bezzzt M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0