tisdag

tjena brorsor and you all mah sistahs ! okej jag driver jag vet inte ens vad jag nyss skrev men aja iaf. idag va vi på svamppolckning med skolan. fast när vi kom fram skulle vi inte ens plocka svamp. vi skulle leta efter insekter så de va ju kul (?) tony hittade en MEGA STOR bålgeting. seriöst , den va GRYMT stor. jag va me amanda och madde. vi hittade några tusenfotingar och andra äckliga kryp. sen när vi va klara åt vi typ. vi va i brantbrink så jag och amanda och mickaela och agnes och sergen satt på fotbollsplanen och åt. sen spela vi typ lite fotboll. sen när vi hade tagit tåget hem till stuvsta så va jag där en stund me amanda mickaela ralph isak mange och douglas.  men sen gick jag hem.
nu skajag springa upp till tåget och åka till huddinge och möta mihaela där. xo / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0