måndag + lite helg

chao amigos! (de stavas så på spanska)
jag börjar vell berätta lit emer om i lördas. efter matchen satt jag vid datan ett tag. men de började ju bli lite boring etfer att tag på en lördag. så jag va me nåra. sen på kvällen , eller ah typ vid 4 halv 5 åkte jag till mammas och pappas kompisar och hjälpte till och målade och laga mat och så. och jag var jätteduktig! så jag hoppas på den där jackan snart för jag har varit fett duktig och hjälpt till. tänkte kanske till och med städa rummet sen.
igår, söndagsmoron åkte jag pappa och syster och åkte lite med fyrhjulingen. de va kul eftersom vi inte har kört den, eller jo men bara på tomten, sen vi köpte den. sen när vi kom hem kolla jag och syster å high school musical 1. hihi jag hade inte sett den och jag hade endå inget bättre för mig. sen på kvällen åkte familjen in till heron och kolla på arn. och jag måste bara säga, fyfan vad bra den va! för egentligen gillar jag inte sånna filmer men den här va riktigt bra. och han va ju en riktigt läckersnäcka. haha! nej skoja bara, min morfar brukar såga så. men han va grymt snygg. sen kom vi hem typ kvart över nio och då blev det lite mer film.
idag började vi med idrott som alltid på måndagar. men idag va vi inomhus! jippie, äntligen! :)
på lunchen gick jag och amanda till pizzerian, för de va fiskbullar och de tycker jag smakar som spya. vi unnade oss lite pizza för de tyckte vi att vi va värda. de blev en ost & skinka. sen när vi satt och vänta kom geron & hilding. dom skulle ha kebab. och sen efter ett tag kom erik och mange och tilda & co.
sen hände de inte så mkt mer. ikväll har jag träning. jag tränade inte förra veckan för jag va typ förkyld så de ska bli skönt med lite träning ikväll.
pussar / alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0