lölö-lördag

tjen mellan bena. jag gick upp halv 11 för jag hade match. den brjade halv 1 men de va samling 11.45. de va en as viktig match för om vi vann eller spela oavgjort så gick vi till slutspel. de stog 1-1 när de bara va några minuter kvar så vi trodde att de skulle gå bra men när matchen igentligen skulle vara slut och det hade gått två minuter övertid så gjorde dom mål och då blåste domarn av så de blev 2-1 till dom andra. så nu är vi ute :/
mamma hämtademig ungefär kvart i 2 på källbrink och då åkte jag hem och duschade. sen så hade mamma beställt pizza så de blev pizza till lunch. sen när jag hade ätit klart sminkade jag mig och sen hjälpte jag min syster att dreja lite. men de va fett boring så nu ska jag nog ringa michaela. hon sov alrig här igår för jag blv skittrött redan vid 9 och då skulle de nog inte va så kul för henne om jag bara satt och nästan somna och jag skulle endå upp tidigt så ah. men vi bestämde iaf att vi skulle vara med varandra idag :)
puss på er bejbs / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0