huddinge

Kom nyss hem har vart i huddinge med My Emma Sara Mathilda & Elliot . Mina föräldrar åkte och hämtade mig sen åkte vi till Andres sjöö för att hämt lite saker till helgen haha så nu kom jag hem.. Men det var väl kul i huddinge (a)
Imorgon ska jag till landet och ta upp båten , verkligen skit kul och självklart måste vi åka till lidingö med båten för att vi ska tvätta den under och sen hela vägen till landet igen jippi! Se imorgon kommer det inte bli blogg kanske på morgonen men vi får se om jag orkar för det är nämligen välditg tidigt vi ska upp , bläää jag dör!
Men nu ska jag titta vidare på tv! / Michaela

 jag alice & lovisa , åtta år nu mina bebisar . (visst är bilden ful men palla bry sig?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0